Scroll to Top

Something new

13 Januari • Kl: 21 13 • Kategori:

 
Nu tänkte jag berätta något för er som jag nog just erkänt för mig själv och som jag inte skulle ha skrivit ut om det inte vart för min nya idé. Det kan bli ett lite långt inlägg men för många så är det värt att läsa! :)
 
Jag har ett superstarkt självförtroende! Jag tvivlar 9/10 aldrig på att jag inte klarar något och kämpar tills jag gör det. Hur mycket tid/energi/fokus/ilska/glädje/arbete det än kräver innan jag lyckas.
Men min självkänsla är egentligen rätt dålig ibland precis som väldigt många i min ålder är. Jag känner mig ofta lite osynlig, känner att jag inte riktigt vågar säga allt jag vill säga, bryr mig rätt mycket om vad andra tycker om mig och varje liten kommentar som uttrycks kan stanna i fokus i mitt huvud i evigheter.
 
Alla dessa känslor bara pågrund av patetiska saker. Osäkra människor som trycker ner en för att verka starkare själv (även omedvetet ). Människor som dömer en efter vem man för flera år sedan eller som lyssnar på alla rykten och dömer en efter dem. Eftersom dem helt enkelt inte har energi nog att lära känna en och skapa en egen uppfattning.  
 
Men jag tänker inte precis bara gå runt och fortsätta känna såhär när jag kan vara glada, positiva, spralliga jag istället. Den jag som jag anser är så mycket roligare och bättre. Därför så tänkte jag skaffa bra självkänsla och tänkte liksom låta er läsare följa med mig. Fr.o.m i morgon så kommer jag publicera 1-2 inlägg i veckan som kommer att innehålla  tips, mål, peppande bilder o.s.v under kategorierna "Självkänsla" och "Självförtroende". Kommer fortfarande ha kvar alla dem andra inläggen såklart så det blir som inte ett nytt tema under mer som en påbyggnad.
 
Jag vill ha respons på dem inläggen iallafall nu  början (vilket betyder att ni ska kommentera vad ni tycker om dem) ;)





Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0