Scroll to Top

Two birtdays one day late

03 Januari • Kl: 20 48 • Kategori: Alla foton

Igår så fyllde min fina Wilma år så idag överaskade jag och Johanna henne med att först fara på Piteå Havsbad och sedan ha lite spa hemma hos mig. Inte för att det sista gick särskilt bra då vi bara hann med ca en fjärdedel av vad vi planerat egentligen.... Nåja dagen har ändå varit jätterolig! :D Hade egentligen tänkt överaska med ett litet fint inlägg med bilder på när hon ser ut som "bäst" också hehe...... men dem är på den andra datorn (vilken står upptagen varje gången jag behöver den) så det får vara!
Infinity ringen, Guldfynd by Kenza 298:-
Dessutom så träffade jag ju Fredrica, Alva, Stina och Ellen på badet, några jag inte sett på evigheter! Så det var jättekul även om jag inte hann med att umgås med dem tillräckligt!... :/
 
Jag kan ju inte heller glömma bort min kära ögonsten, Tanja som igår fyllde 7 år. Som vanligt blev hon ytterligare ett grisöra i magen rikare. ;) Lite synd bara att hon snart gått igenom halva sitt liv (ifall hon nu blir sin fulla ålder) bara 7 enkla år, mindre än en tiondel av ett genomsnittligt männsikoliv... Ganska tråkigt.....
 
Nä nu ska jag tänka på alla fina år hon har kvar och kanske försöka se till att jag klarar av att hålla ögonen öppna imorrn!
Så godnatt! :)
 





Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0