Scroll to Top

I´m sorry

19 Mars • Kl: 14 18 • Kategori: Alla foton Personligt

Har hänt lite i mitt liv nydligen, ni som känner mig vet, inget jag tänkte ta upp här iallafall. Men för att komma tillbaka på fötter igen så tänkte jag bland annat börja blogga aktivare igen och en massa andra saker såklart. Känslan när man ser sina egna bilder och sina egna ord publicerade på en hemsida man själv byggt upp..... en egoboost, precis vad jag behöver nu.
Men till er som undrar så mår jag bra och allting kommer nog lösa sig i mitt förvirrade huvud snart :) tack till alla som bryr sig och som finns för mig :) 

Emma

åh gummsi<3 hör av dig!<3

Svar: Tack gumsi! <3
Elin

2013-03-19 @ 19:01:06
Moa

Hej! Det är Moa, från klassen. Jag vet inte vad som hänt, men vad det än är så hoppas jag att allt löser sig blir bättre snart. <3

Svar: Tack Moa! :) <3
Elin

2013-03-20 @ 09:45:23
Din onomala guds kompis lisa

Sötaste du!:*<3 jag finns alltid vid din sida:)<3

Svar: Jag vet och jag älskar dig för det min onormala helgon kompis... :/ <3
Elin

2013-03-20 @ 16:15:31
Syrran

Hoppas att allt löser sig <3 Det kommer det! <3

Svar: Jadå! <3
Elin

2013-03-27 @ 17:25:03




Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0