Scroll to Top

Mysdag

30 Oktober • Kl: 15 29 • Kategori: Alla foton Stilleben

Jag har haft så fullt upp de senaste veckorna att jag knappt hunnit träna, men nu när det är lov och jag inte hade några planer för dagen så tänkte jag att det skulle vara en perfekt dag för att äntligen hämta ut mitt gymkort och komma tillbaka på banan igen.
Men nu är det så att alla i hela min familj levt på halstabletter och te hela veckan och självklart blev det min tur idag. Så idag har jag bara sett film, redigerat lite bilder, kollat lite kring gymnasiet och ätit ett ton piggelin. Har ätit nästan ett helt paket helt själv på mindre än en dag ^^ att vara sjuk har sina fördelar ändå. Hoppas bara jag blir frisk snart innan jag börjar rulla fram.
 





Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0