Scroll to Top

Opening my self up

26 Oktober • Kl: 16 33 • Kategori: Alla foton Högtider Personligt Porträtt

Igår hade vi en spöktunnel på skolan och jag kan inte säga annat än att det var en perfekt början på lovet. Har fått umgås med en massa härliga monster och fått skrämma folk på skoltid. Nästan lite för roligt :D Till råga på allt så fick jag njuta av allas reaktioner när dem såg mig. Oj vilka blickar jag fick när jag åkte buss hem från skolan och sedan handlade med mamma.
Men det där fakeblodet ska aldrig nånsin mer komma ens nära mitt ansikte. Jag har desperat gnuggat, sköljt, och tvålat med olika rengöringar, tvål, duschkräm o.s.v, jag har t.o.m smörat det för att någon påstod att det kanske skulle hjälpa men ingenting får det att gå bort.
Så nu sitter jag här med rött ansikte och letar efter sätt att få bort den röda färgen.
 
 





Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0