Scroll to Top

- Misty fields -

16 Juli • Kl: 21 22 • Kategori: Alla foton Landskap Porträtt

Strax innan halv fyra på morgonen började jag och Boss cykla från festen och mot stan. Åh, vilken underbar dimma. Det sprätte till i kroppen av lycka varenda gång jag tryckte ner avtryckaren. Jag tror det tog oss nästan en och en halv timme att cykla hem så många gånger som jag stannade för att fota (en sträcka som borde ha tagit oss max 30-45 min.... ^^). Ibland förstår jag inte hur mina vänner orkar med mig.... 
 
Hehe Boss hade inte haft med sig något ombyte och hans kläder var fortfarande dyngsura efter att ha glidit runt i såpan på presseningen.... så han cyklade hem i bara kalsonger XD
 
 
 





Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0