Scroll to Top

- Saying goodbye -

15 Juli • Kl: 17 13 • Kategori: Alla foton Personligt Porträtt

Idag har jag kramat om den bästa vännen jag någonsin haft för sista gången på ett år. Jag vet helt ärligt inte om jag ska vara glad för alla äventyr och allt nytt du får uppleva i Nya zeeland eller om jag ska gråta för att jag måste vara kvar här i Sverige utan dig. Just nu är det väl lite både och ^^ Jag kommer sakna dig massor iallafall... och det vet jag att det är det många fler än jag som kommer göra.
 
Klicka här för att följa henne under hennes utbytesår.
 
 
Igår så hade vi hennes överaskningsavskedsfest (som hon dock visste om....^^). Det gick verkligen inte som det skulle, men åh så roligt det var :')
 
 De nedersta bilderna har jag snott från hennes blogg som ni hittar här 

i s a belle

nähä inte för sista gången <3 vi syns snart igen <3 kraaaaaaam!!!

Svar: Kram <33333333333333333333333333333333333
Elin

2014-07-17 @ 05:44:27




Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0