Scroll to Top

Ooooh Pancakes

05 Mars • Kl: 14 15 • Kategori: Alla foton Ätbart

Vad jag skulle säga är det absolut bästa med lovet, är att man har så mycket tid på morgnarna. Man kan ligga och dra sig lite längre, ta en lång varm dusch, äta en ordentlig, god och lyxig frukost. Till skillnad från vanliga dagar då jag I princip äter min frukost medans jag springer till bussen. Men nu har jag ägnat två timmar åt att bara såsa på med musik på hög volym och njutit av ledigheten, Vilket jag föreslår att ni också borde göra.
 
Ha det bra! :)
 
 
 
 

anastasia

Vad fin design det blev! Fick verkligen lust att äta pannkakor också ;)Kramis<3

Svar: Åh tack så mycket fina du <3
Hahaha åh... ja... med tanke på din blogs huvud ämne så antar jag att jag borde saga förlåt för att jag motverkade din kamp mot fitness ^^

Kram! <3
Elin

2014-03-06 @ 00:40:18
URL: http://nattstad.se/anastasiajohansson




Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0