Scroll to Top

- My heart in three angles -

16 April • Kl: 22 54 • Kategori: Alla foton Porträtt

Det är verkligen inte ofta som min lillasyster frivilligt går med på att bli fotograferad... Men jag njuter verkligen lika mycket varje gång.. varför, vtror jag inte att ni behöver mer än en blick på dessa bilder för att förstå.
Men det absolut roligaste med att fotografera henne är att titta på bilderna efteråt... Det är nämligen så att hon har rätt svårt att vara seriös, vilket innebär att hon gör någon helgalen min på åtminstone 50% av bilderna.... och att hon viker sig av skratt över minen hon just gjorde på nästan lika många.
Dessutom råkar hon vara en av de roligaste människor jag vet och  lyckas därför göra fotandet, som redan på egen hand är underbart, ännu roligare.
Hon är bra min tös <3
 
 

Linnéa Thell Jansson

Vad coola bilder!!

Svar: Tack så mycket ^^
Elin

2015-05-03 @ 21:13:04
URL: http://linneajthell.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0