Scroll to Top

Waking up at four am

07 April • Kl: 17 16 • Kategori: Alla foton

För några dagar sedan så råkade jag somna innan middagen.. vilket ledde till att jagvid 4 tiden  vaknade upp till detta snöparadis. I flera veckors tid har gatorna varit mer eller mindre slaskiga, vilket varit extremt tråkigt. Så när jag tittade ut genom fönstret så kunde jag inte låta bli att rusa ut med kameran. Lite senare den morgonen så klarnade det upp lite, så jag kunde inte låta bli att rusa ut en gång tilll. 
 
 // English translation: A couple of days ago, I accidently fell asleep before dinner... the following day I found my self awake by 4am in the morning with the view of this winter wonderland from my window. The last couple of weeks the streets has been more or less covered with slush, which I have found extremly boring. So when I got to see how dramatically the snow had transformed the world overnight, I couldn´t help myself but to rush out with my camera to capture the beauty before it all melted away. Later that morning the weather cleared up and revealed the most beautiful of skies, which forced me to another stroll before school. 

Sanna Widman

Superfina bilder blev det verkligen! :D

Svar: Tack så mycket Sanna, så glad jag blir ^^
Elin

2015-04-08 @ 12:34:22
URL: http://sannawidman.blogg.se/
Petra Wikman

Vad använder du för objektiv?

Svar: Till detta inlägg fotade jag med en gammal manuell vidvinkel, mer exakt ett 20 mm Nikkor objektiv. Men jag brukar även använda mig av en macrolins vid namn Tokina AT-X pro 100 mm, f 2,8 :)
Elin

2015-04-10 @ 19:29:20
URL: http://sockervatten.blogg.se
MATILDA ROSQVIST

Så fina foton! :)

Svar: Tack så hemskt mycket ^^ så hemskt glad jag blir :')
Elin

2015-04-11 @ 17:51:41
URL: http://matildays.se
Jessica Högberg

Jag hade missat dessa vackra bilder om jag varit du för jag hade dragit täcket över huvudet och somnat om;)

2015-04-13 @ 10:30:09
URL: http://lchftrollet.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0