Scroll to Top

Årets första norrsken

30 Augusti • Kl: 14 59 • Kategori: Alla foton Landskap Norrsken

Vanligtvis brukar jag inte ha turen att få bevittna detta häpnadsväckande skådespel förrän i slutat av september, oktober eller november men i år var jag uppenbarligen mer lyckligt lottad än vanligt. Det är heller inte ofta som spektaklet syns så här bra från stan, men gatlyktorna är nedsläckta i mitt område för närvarande vilket skulle kunna vara en rimlig orsak. Men åh för nätter får mig att glädjas över att jag bor i detta vackra land, trots att mina rör sig bor
 
// English translation: Usually I don´t have the luck of viewing this marvellous sight until the end of september, october or november, but this year I was more fortunate than usually. It is also a very rare thing that the spectacle appears as clear as it did, from the city. Usually the citylights obstructs the view, but the streetlights doesn´t glow in my area at the moment, which might be a credible cause. I often find my self dreaming of travelling somewhere else. But oh... nights like theese I feel so blessed for living in such as beautiful place.
 
 

Marlene S.R

åh så fint!

Svar: Tack så hemskt mycket, verkligen :D
Elin

2015-09-01 @ 17:12:12
URL: http://maarlenez.blogg.se/
emelie

så vackert!

Svar: ja, visst är det :')
Elin

2015-09-02 @ 15:44:48
URL: http://emeliekangstrom.blogg.se




Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0