Scroll to Top

Fotoprojekt - Doft

01 Juli • Kl: 13 47 • Kategori: Alla foton Fotoprojekt Porträtt

Jag insåg igårkväll att månadens projekt skulle lanseras idag och letade desperat i arkivet tills jag hitta några bilder som skulle kunna passa in på temat, då jag inte kände mig ha tid till att genomföra någon av mina ideer för det här temat. Men själva ideen med det här projektet är ju att utmana sig själv att göra nya saker. Så jag, Isabelle och omkring 2000 mygg (omöjligt att fota nattetid i Norrland utan besök av dessa) begav oss kring halv 1 tiden ut på jakt efter vackra blommor att lukta på. Vilket vi dessvärre bara hittade i grannarnas trädgårdar... (cred till er grannar som omedvetet lånade ut blommor)
 
Här hittar ni de andra tjejernas fina bilder
Hanna - Sanna - Linn - Emma

Elin Bengtsson

Gaaaalet vackra bilder!!

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Elin

2015-07-01 @ 20:53:53
sandra

fina bilder!

2015-07-03 @ 12:06:12
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se




Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0