Scroll to Top

Fotoprojekt - Rörelse

02 Juni • Kl: 19 50 • Kategori: Alla foton Fotoprojekt

 
Som ni nog vet vi det här laget så har jag och fyra andra tjejer ett fotoprohekt tillsammans som går ut på att tolka och genomföra ett särskilt tema varje månad.
 
Jag hade otaliga ideér till detta tema, men jag hann inte genomföra någon av dem då de antingen krävde ett särskilt ljus, någon form av rekvisita jag inte hunnit skaffa, en frivillig "modell" eller liknande. Jag var helt övertygad om att jag vill ha få till någon slags rörelse oskärpa iallafall. Så sista kvällen gick jag, desperat,ut för att försöka fånga något i dagens sista strålar. Den enda idéen som jag faktiskt kunde genomföra helt själv, men som var mitt absolut sista alternativ.. Det blev så mycket bättre än förväntat, då jag anser mig vara rätt dålig på att fota självporträtt, men denna gång blev jag ärligt talat nöjd :')
 
Glöm inte att kolla på de andra tjejernas fina tolkningar - Hanna - Sanna - Emma - Linn
 





Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0