Scroll to Top

Isaks födelsedag

14 Juni • Kl: 22 28 • Kategori: Alla foton

Idag är ingen vanlig dag, för just idag fyller denna stiliga kille, som lyckliga jag har äran att kalla min pojkvän, hela 17 år. Eftersom han är väldigt förtjust i Sagan om ringen, så beställde jag hem ett exemplar av "the one ring" åt honom. Jag var så ivrig och uppspelt, att jag inte kunde hålla mig till hans födelsedag så jag gav honom den redan i fredags och det var så himla roligt att se hans min när han öppnade sitt paket. Så roligt att få chansen att göra honom lika glad som han gör mig.
Har näst in till varit där hela helgen, utöver det så har jag hunnit se Jurassic world med honom och några fina vänner.
 
Imorrn kommer ni att få se lite bilder från min systers avslutning och från min sista dag med klassen innan sommaren. Hoppas att ni har haft en trevlig helg.
 





Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0