Scroll to Top

Följ mig på Instagram och Bloglovin

03 Maj • Kl: 14 22 • Kategori: Alla foton Personligt

Som ni nog förstår så inte tid något som finns i överflöd då man går naturvetenskapslinjen, och jag kan med tanke på det och mina övriga intressen inte fokusera fullt ut på mitt bloggande. Ni får därför väldigt gärna följa mina konton på instagram för bättre uppdatering. Det till vänster är mer för privata grejer medan till höger är mer inriktat på foto.  Ni får dessutom väldigt gärna följa bloggen på bloglovin, ni hittar en knapp som leder er dit i menyn till höger. 

Kram på er alla <3
 

Sanna Widman

SVAR:

Tack så mycket! :D
Det fanns en "effekt" där jag redigerade så utgick lite från den kan man säga. :') Kram

Svar: Jahaa, ja riktigt häftigt blev det iallafall :)
Elin

2015-05-04 @ 11:54:22
URL: http://sannawidman.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0