Scroll to Top

If you only knew

26 Maj • Kl: 00 10 • Kategori: Alla foton Natur Personligt

Bara tre knappa veckor till sommarlov, vilket verkligen känns underbart. Däremot har jag massor av saker att göra, om ni bara visste. Det känns så mycket att jag nästan får skuldkänslor om jag gör något annat än sitter med skolarbete. Visserligen är det många intressanta uppgifter just nu, men det gör mig dessvärre inte mindre stressad.
Men som ni nog har sett så är ju naturen fantastisk just nu, grönskan frodas som bäst och solen går ner lite senare för varje dag. Ibland har ljuset varit så fint att jag känt mig tvungen att unna mig lite kvalitets tid med kameran. Varpå jag barfota ut sprungit med kameran i högsta hugg. Jag finner dock ingen tid till att redigera dessa bilder så de får ni se först när jag är klar med skolan, sedan så är det ju snart dags för att publicera denna månads projektbild, en bild som jag inte fotat nu eftersom jag inte har tid dessvärre.
 
Hoppas att ni alla har det jättebra och att ni verkligen får tid att njuta av våren. Kramar.
 
 
 
 
 
 





Kommentera här:

Ditt namn
Spara uppgifter?

E-post (bara jag som ser)

Din Bloggadress

Kommentar

Trackback

RSS 2.0